Moo Dollies

moodollies-blog.jpg

Hahaha, late last night I happened to run across this flickr site from Elaine Kerr which already in January 07 shared a tutorial for her moo cards and found her moo dollies. What can I say … better late than never for my own moo dollies!! My niece Eve loves being her princess, so for her castle themed birthday party next Wednesday I made her a”damsel of the castle” moo dollie. We went to a renaissance fair last month where I took that picture of her and the flower crown. *** Hahaha, bin spät gestern abend zufällig auf diese Flickrseite gestoßen, in der Elaine Kerr bereits im January 07 eine Anleiung für ihre Moo-Kärtchen zeigt und hab auch so ihre moo dollies gefunden. Was soll ich sagen … besser spät als nie für meine eigenen moo dollies!! Meine Nichte Eve liebt es Prinzessin zu sein, und so hab ich ihr für ihre Geburtstagsparty mit “Burgthema” nächsten Mittwoch ihr ein “Burgfräulein“-Moo-Püppchen gemacht. Wir waren letzten Monat auf einem Mittelaltermarkt, wo ich das Foto mit Blumenkrone gemacht hab.

31 responses to “Moo Dollies

  1. Voll stark, Belinda!🙂

  2. Oh no are so fantastic. Love the images. Great work.

  3. Ooh wie süß, muss ich nachher “Prinzessin” Eve zeigen- mit solch schönen, teilweise berühmten Frauen verewigt zu sein – voll klasse!🙂

  4. wow these are fab!! what a great idea!!

  5. OOOOOWWWW you always make such fun art! Love these dollies. SUPERB!

  6. great idea and great moo dolls:)

  7. WOW! Great Dollies!

  8. Waaaahhhhh….sind die genial!!!

  9. ach wie putzig sind die denn!! ich favorisiere natürlich die frida, aber toll sind sie alle!

  10. Deine MOO’s sind só künstlich! Ich LIEBE sie!

  11. also..die idee ist absolut der hammer,Belinda!
    voll coll deine moo-püppchen🙂

    Liebe Grüße
    Sanja

  12. FABULOUS little treasures!!

  13. These are so funky!!

  14. They are quite funny – art pure !

  15. These are just drop dead gorgeous!! Moo dollies; what a concept!HA

  16. Love love love love love love love these!! What a fabulous idea!! Wish I’d joined the FDPP Doll swap too now, after seeing all of the gorgeous pages.

  17. These are too cute!

  18. Grossartig Belinda. Toll.

  19. I love your Moo Dollies. Well done!

    Ich liebe deine MOO Transportwagen. Gut gemacht!
    (Google translator)
    ‘Transportwagen’??? Maybe ‘puppen’….

  20. Fantastic idea love these!!!

  21. Das ist ja wohl supertoll! Und wow! WAS für eine liebe Tante Du bist…sehr aufmerksam…(bin ja Pädagogin…da fällt mir sowas auf…*lol*)! Die Maus wird sich freuen…:o)))))))))))))))

  22. these are fun !!! :o)))

  23. Wow, wie cool sind die denn ? Da wird Deine Nichte doch bestimmt vor Freude in die Höhe hüpfen.

  24. Oh, das ist ja noch mal das berühmte Tüpfelchen auf dem “i”… genial, eins schöner als das andere.

  25. Love the colors! They are fantastic!

  26. der absolute Knaller – ich bin hellauf begeistert!

  27. oh….how cute are those!?! Especially niece Eve!!! Stellt Frida glatt in den Schatten!😀 Kann’s garnicht glauben, dass du vorher noch nie in Prague warst! Das gibt’s doch nicht. Ist eine wahnsinns Stadt, oder?! Hatte da mal einen Tagesaufenthalt waehrend meines Kurierjobs fuer Rixon. War auch supi begeistert!!! Love ya!

    xxoo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s