Website look

OK, I changed the look again. I love black and find it well fitting to my creative nook. Und I wear black clothes anyway, so I want to see more color here just like I have at home! *** OK, ich hab das Aussehen schon wieder geändert. Ich liebe schwarz und finde sie passend zu meinem kreativen Schlupfwinkel. Und da ich sowieso immer schwarz trage, will ich hier doch lieber Farben sehen. Ganz so wie zuhause!

0 responses to “Website look

  1. Liebe Grüße aus good old Germany von Christine Baier. Zuletzt haben wir uns in Stuttgart gesehen, bei dem Domino Workshop. Du erinnerst Dich? Habe entdeckt, dass Du auch ein Blog hast, weil ich immer bei Marie Otero reinschaue und mit ihr befreundet bin. Liebe Grüße. Ich arbeite gerade für Stampington… vielleicht komme ich auch nochmal groß raus :-))
    Ciao Christine

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s